crazyinthecoconut

jag tror mitt vänstra bröst är större än det högra (kläm kläm).

men det var inte mina rattar jag ville prata om. det jag just nu skulle berätta är att jag har två (2) möten med terapeuten kvar. sen är det slut.

inte för att hon och jag tycker det är dags att säga hejdå och att jag är utan ett behov av hjälp. nej serrni, min remiss är slut. tydligen blir man tilldelad 16 möten om året.

nu har jag som val att börja om med en ny terapeut/kurator/psykolog och vänja mig vid en ny människa, våga öppna mig för en ny människa och dra allt en gång till.
eller.
eller så stannar jag kvar som privatpatient och pröjsar fyrahundra (400!) per möte.


helt jävla bananas!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback