än finns det hopp för mänskligheten.

min fina goa vän i varberg ringde precis, vad glad jag blev i hjärtat nu!
så fort ramsy blivit lite större ska vi minsann åka och hälsa på. eller så får han bo hos mamma&pappa.

i vilket fall som helst måste jag åka och hälsa på!



nämnde ju förut att jag inte ville se, träffa eller prata med främmande-irriterande-"men guuud så söt"-tanter-gubbar-barn-någon alls.

på vägen hem från promenaden nyss fick han gå lös, mitt mål är att han ska gå som en liten straffånge brevid mig, då kommer det - för omväxlingsskull en ung - kvinna, han rusar fram till henne och till min stora lättnad står hon bara där, tittar inte ens på honom innan han lyder och kommer då jag ropar och får honom att sitta. jag sätter på honom kopplet och sen får han hälsa på henne.

TACK okända främmande människa för att du var så normal i huvudet och visade respekt för en frustrerad valpägare!



Kommenterer:
Postat av: Lisa J

Han växer så det knakar!

2009-09-23 @ 11:09:38

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback