chillin'

HEJ FANZ.

hur fort kan en dag egentligen gå?
skitfort tydligen!

vet ni hur det såg ut imorse då jag gick upp?


så här:




brrrr.


hund är trött som ett kött. han har strögat runt torget idag. eller ja, vi promenerade förbi torgen, köpte oss (mig) lite cigaretter.
walkin' and talkin'

träffade en av våra nya vänner. gubbe +60, rätt trevlig och tycker att ramsy är riktigt fin liten hund.



en liten gnutta huvudvärk har jag ikväll. och vad som värre är, wazzup med min extrema törst?

dricker flera liter vatten om dagen och hade det inte varit för att det är så segt att springa och fylla på vattenflarran hela tiden hade jag säkert slukat ännu mer..

nu vill hund kissa, ut i kylan, hejrååå

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback