du bist ein sepe. (språkskills, ohyeah)

blä blä blä.
alltså shitpomfritt (ironiskt nog. ni kommer märka) idag och resten av veckan är det typ vatten och sallad uteslutet som gäller. har sista dagarna och framför allt igår ätit såna äckliga tjockis-kolesterol-späckade-socker-och-fett-mat/snacks.

buhuu, min arma kropp som precis visade tecken på att bli normal och min igen.

näe för fan, ny vecka, nya hårda tag.


förövrigt så var valp duktig som fan idag och sov ända till klockan 9 UTAN att kissa inne. halleluja, det är en hund i min smak det.

om nära på exakt en månad fyller jag år. då önskar jag mig:
- fettsugning av lår, mage och löövhandles.
- ett besök hos frisören.
- knark.

ja det var väl typ det, annars skulle jag också kunna tänka mig:

- en större lägenhet.
- obegränsat med shopping.
- 25 000 i månaden tills jag dör.
- en presonlig slav som städar, diskar och lagar mat.
- en motorcross-bana + hojen då.
- baby lou som personlig tatuerare
- fred på jorden... bla bla blaaaa


nu ska jag käka frulle (vatten och luft) nä, bah skoja. en kopp te och en macka faktiskt. HEJDÅ TJOCKISAR! (jag är så sepe så jag måste klanka ner på andra för att må bättre själv. snark.)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback