hej hund.

ja, då är han här. och han har fått ett namn. ramsy heter han. på svenska.

han gillar att sova, men inte på natten då jag vill sova, han gillar att kissa, typ 500 gånger om dagen känns det som. han har inte varit här ett dygn och jag är redan dötrött. antar att det blir bättre.


Kommenterer:
Postat av: Lisa jansson

Så himla söt!

2009-09-03 @ 12:31:04
Postat av: Sofia

sööt... :) vad är det för ras? Shar pei och? Är grymt sugen på en liten shar pei.. :) Berätta lite? Hur är han?

2009-09-04 @ 17:31:22
Postat av: imilija

sv: pappan är shar pei och mamman är rottweiler/kangal.

jag hämtade hem honom i onsdags så än vet jag inte så mycket om honom, han blir mer säker och "sig själv" hela tiden :)

2009-09-05 @ 14:52:03

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback