kylig.

hej jag är en tröttis med ont i ryggen.

tror allt släpande på den där himla valpen börjar göra sig påminnt.
han väger ju en hel del och är inte så haj på trappor än så det blir till att bära. sen så ska förresten inte valpar pinna upp och ner för trappor ändå för deras små ben är inte starka nog för det.


har fått en "ny" telefon idag. ja, mobiltelefon alltså.
och en gång till, precis som sist jag bytte, försvann ungefär hälften av alla nummer. skiiiit va jobbigt!


jag känner mig en gnutta miserabel. sitter inlindad i en filt i soffan och huttrar, kallt som tusan! elementen funkar inte, måste komma ihåg att ringa hyresvärden imorgon och få det fixat. och nej, man behöver inte bara lufta mina gammla element, jag har redan testat!



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback