news everybody, news.

idag ska vi börja med en ny liten följetong.. jag tänkte kalla den.. evulitionen ovan axlarna eller händelser norr om halsen.

i denna lilla serie ska vi följa utvecklingen i mitt fejs som precis påbörjat en ny aknebehandling, än så länge har det gått två dagar och mitt ansikte är RÖTT och... knottrigt!

 



pappa var här förut idag och lämnade valpen och sa iofs att det såg ut som jag precis kommit hem från en rask promenad, nu kanske folk tror att jag är värsta hurtbullen som joggar överallt. najs.


tyvärr har vi en utvecling till att följa ovanför halsen. en än mindre trevlig sådan, en rackans liten infektion i örat så jag var tvungen att ta ut ena tunneln. skit alltså.



mindre trevlig bild så den fick bli storlek mindre.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback