nighty

och nu var vi här igen. söndagkväll, snart dags för sängen.
oh den ljuva sängen, vad jag längtar efter dig! ja för att inte tala om det fluffiga goa täcket.


imorgon har jag två saker jag måste göra.
- avmaska hunden. easy peasy.
- ringa hyresvärden så han kan få i gång värmen i min lägenhet så jag slipper få lunginflamation. hoppas det går att greja, gärna i år.



helgen har på det hela taget varit helt fuckin' fab alltså. jag minns iofs inte vad jag gjorde i fredags men i går, lördag, vankades det middag och chippendales. jag kommer troligvis ha ännu svårare att hitta killar efter detta. pust..
idag gick inte heller av för hackor. åkte till mamma&pappa (min rabiata lillasyster var inte hemma!) åt så god mat att jag nästan fick hjärtslag och som grädde på moset, efterrätt. halleluja!


nu ska jag greja mat till råttorna, gå en sista kissrunda med hunden och sen ska jag sova. mm-mmm-mm

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback