ny kategori, som om ni bryr er.

psst, "som om ni bryr er". eftersom det rackans sällan är någon som bemödar sig med att kommentera tror jag inte heller någon kommer märka att jag lagt till en ny kategori.

rats&dogs&stuff

kände att det var på tiden att djuren fick en egen kategori, spec nu när jag fått ett nytillskott, lite som en dagbok, precis som ragga med imilija är lite en dagbok över mina icke existerande gymragg.

nu har ramsy som hundfan heter bott här i två nätter. första natten var orolig och vaken han eller jag sov något vidare. i natt däremot sov vi så bra (efter kisspromenad kl7) så vi försov oss och han fick frulle en timma senare än planerat. ooops. men han klagade inte, som som en stock han med.

han har nosar på råttorna genom gallret och som jag misstänkte var mitt kära pyre inte sen att nypa honom i nosen. så nu vet han förhoppningvis att han ska respektera dom.

hade ute abbi en stund med, han satt på golvet och tittade på henne och hon satt i min hand och kikade lite hon med, verkade inte bry sig nämnvärt någon av dom.

HEEEJDÅÅÅ


Kommenterer:
Postat av: Frida

Svar: lätt att det blir bilder, glömde tyvärr ta före-bilder.. och under-tiden-bilder kanske inte är det hetaste som finns. :)Sicken söt voffsing du skaffat btw. :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback