oh sunnyday.

brrrr, gissa om jag frös när jag klev upp ur sängen i morse! 18 (arton) grader!

alltså I min lägenhet var det 18 grader! ute var det NOLL!


k-k-k-kallt.


nu har hyresvärden varit här och grejat så det blir lite värme igen. hatar att få spontanbesök, när det bara helt plötsligt knackar på dörren, uscha alltså. menmen, nu blire varmt och gött iallafall!



måste åter igen påpeka att jag har VÄRLDENS. DUKTIGASTE. VALP.

tog en promenad in till stan förut för att köpa ett paket cigaretter, så himla redig liten hund alltså!

solen skiner och det är kallt och gött ute, i skuggan huttrar man och i solen njuter man.


det enda som grusade den perfekta promenaden var då vi knallade förbi en av högstadieskolorna då det kom en flock överpubertala målbrottspojkar och vrålade och betedde sig allmänt irriterande, ramsy gillade dom inte och inte jag heller, dom fick alltså INTE hälsa på hunden min.


nu ska jag kika på hollywood fruarna innan det är dags att åka till vetten och få valpiz vaccinerad och klaaar.

HEJRÅ

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback