skenavrättning, typ.

fan, jag blir ju impad av min egna skicklighet. men en bit tejp och en stilla bön om att jag överleva eventuell elchock är nu sladden som ny.

den blixtrade lite men jag blundade och virade runt tejpbiten och nu är datorn alive and kickin again!

tror jag iofs ska köpa en ny sladd för säkerhets skull, känns bättre så.


idag ska mamma, jag och valp packa in oss i bilen och fara och hälsa på ramsys ena syskon, charlie. ska bli SÅ kul att se om dom verkar känna igen varann. om inte så tror jag iaf dom kommer älska att få busa med en annan valp.

ramsy kommer ju kanonbra överrens med baccus men han är ju en gammal grinig gubbe, en valpkompis måste ju vara tuse gånger så skoj!


och förresten, min hurtighet tog inte slut vid att laga strömsladden, nejnej, idag har jag spikat! (iofs bara 2 spikar) min skitfina temometer på väggen.


undrar vad man ska ha på sig idag?
är på mycket bättre humör idag än igår så idag ska jag unna mig en dusch och en massa kuligt smink. klänning och nya bootsen, det vore nog coOoOoOoOol.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback