som en höna.

släpp inte in tjejen med besutsångest i butiken för att välja film. idag slutade det med att jag kom hem utan någon film alls.

jag har en massa olika varianter av ångest och beslutsångest är en av dom jobbigaste. tro det eller ej!

 

tar otroligt lång tid varje gång jag är och handlar om jag inte har någon med mig som manar på mig framåt.

ikväll skulle jag hyra film. jag stog och glodde på alla filmfodral, vände och vred i säkert en kvart innan min syster kom in och frågade vad jag höll på med. hon och mamma satt i bilen utanför och väntade.

men som sagt, det slutade med att jag inte kunde välja så jag fick gå hem utan någon film.

 

imilija, ibland är du bara för velig...


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback