som vanligt.

lilla valp ligger och sover. jag sitter vaken, men det är knappt. är så otroligt trött. jag har ont i magen och är finnigare än en tonårspojk.
ska på terapi om en timma, skulle verkligen behöva tvätta håret. jag vill ingenting, inget av det.

jag orkar inte åka iväg och sitta en timma och prata med någon som tror hon förstår sig på mig och jag orkar inte ställa mig och skrubba bort tröttheten i duschen.

jag har ont i magen för att jag inte ätit ordentligt. jag hatar att behöva äta för att leva. men å anda sidan. leva, hur ball är det? egentligen?

fan. är trött, på allt.

och på tal om att leva. mina gamla goda vänner liza&björn är verkligen på G att bli tre nu. liza ligger på förlossningen och väntar på att ungen ska kika fram. undrar vad det blir, flicka eller pojk?


nu ska jag.. göra mig klar?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback