twist

pappa och otroligt irriterande lillasyster har precis hämtat valpen. käns lite tomt. fast rätt skönt att inte behöva trilla över valp eller klampa i kiss då jag ska göra mig klar för kvällens fest.

idag var en sån där dum matdag. mina händer skakade och jag kände mig inget bra, botemedlet = middag. tyvärr var tanken på mat otroligt motbjudande och jag var rädd att det skulle sluta med att jag tuggade en liten pastabit och sen svslutade med en banan istället.
men halleluja - dagen till ära gick det att få i sig nära på en hel portion pasta. kanske kan knapra en macka innan jag går sen med.

var ett tag sen jag drack vin, bäst att ha käkat då.


NU ska jag ställa mig i duschen. SEN ska jag sminka mig. SEN ska jag välja kläder. SEN ska jag fixa håret. SEN ÅKER JAG. hejrå.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback