NÄCKFEST

hej jag är en tjuv.
jag kan lika bra erkänna. jag, emilia, stal ett vinglas på stures igår. det tredje i raden tror jag. shitpomfritt, jag känner att jag har en fot inne i den kriminella världen nästan..

i eftermiddags fick jag tillbaka valpis. saknade honom lite granna nästan. men va lugnt och skönt det har varit här hemma utan den lille fule.
det bästa med att hälsa på hos mamma och pappa är att man ibland får med sig nybakt bröd hem.
halleluja, det blir fest i truten då det vankas frulle imorgon!

var ju förresten på fest igår. festen får 4 av 5, hade jag bara varit en gnutta nyktrare hade det blivit en FEMMAAA.

i allmänhet var det en kulig fest, singstar (där NÅGON, inte jag, var värsta singstar-diktatorn, livsfarligt att försöka sno micken och dra en liten låt, men skoj). nästa helg blir det lite mer fest, förhoppning lite nyktrare men mycket, mycket mer naket.

vi ska ju på chippendales. N-A-K-E-T!




en liten hint om vem som styrde singstar med järnhand. (hoho)

Kommenterer:
Postat av: EmSlem

Curt Cobain? ;)

2009-09-15 @ 01:03:02

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback