oldie.

hej, pensionären här!
seinfeld har inte ens satt i gång på teve och jag längtar redan efter att krypa ner i sängen.

om dryga månaden fyller jag.. hm, vad äre nu igen, 23?
23, det nya 73. iallafall om ni ser på mig.


har dåligt samvete för råttorna har blivit så försummade sen valpen kom. en av dom verkar iofs trivas som fisken i vattnet. mirakel (m-i-r-a-k-e-l. ibland skriver jag fel och råkar skriva m-i-k-a-e-l) sitter som förlamad och ser ut att njuta på sitt egna lilla vis. extremt stilla. hon är lycklig då hon är ensam och.. alldeles stilla.


kollade precis på roast på berns. pernilla wahlgren. allvarligt talat. VA FAN ALLTSÅ. jag fattar bara inte varförrr. jesus kristus. vad tänkte man då man tog med pernilla wahlgren. jag bor på tredje våning och funderar på att hoppa ut genom fönstret.

"PERNILLA TOOK MY LIFE!"

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback