voff.

HÄR SKA GNÄLLAS:
jag känner mig fortfarande halvförkyld. jag håller på att få en ny visdomstand. valpen väckte mig innan klockan ens var 6. jag känner mig extremt oattraktiv.

men, allt är inte bara pest&pina. mamma&pappa kommer hit med sushi snart och efter det ska jag och pappa åka och se efter en jacka till honom, tror minsann jag kan snika till mig något då jag med, ska på inflyttningsfest på lördag och vill ha något kul att ha på mig.

eftersom valp ska vara hos mamma&pappa på lördag så får han öva på att vara utan mig idag.



sushiii, gud va smarrigt. nu ska jag snabba mig att ta en dusch och sminka mig och och och... inte sminkat eller klätt upp mig på flera dagar, bara gått i mjukisbrallor med hunddräggel på i flera dager. ä-ä-äckligt värre.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback