work it.

HEJ! nu har jag varit redigt flitig idag.
- skrubbat och målat buren.
- moppat hela lägenheten (nu ska jag bara få all skit på plats igen.)
ööh, ja det är väl egentligen det jag gjort idag..

JOO, uppfödaren ringde och valparna är besiktigade nu och IMORGON ska jag hämta hem den lille skrynklige! (GLAAAD!)

ska bli så rackans kul. undrar hur valpen och råttorna reagerar på varandra?
jag har ställt upp buren dom bor i nu på ett litet bord, tänkte att det är bäst att det blir lite avstånd mellan stornosen och dom små vassa tänderna.


insåg just hur mycket jag egentligen gillar min pyttelilla lägenhet. den är inte jättejätteliten egentligen, det är mer det att jag har så himla mycket grejer och prylar och typ inga garderober att gömma allt i..

näe, nu ska jag få ordning på det sista, sen ska jag ta en dusch, renbädda och SOVA.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback