get slim.

en och annan har undrat om vad det är för pulver jag mixar och dricker hela dagarna.

eller hela dagarna, 3 gånger om dagen för att vara exakt.


cambridgekuren är det jag valt att testa, enkelt och bra.

cambridgekuren är en lågkaloridiet som är godkänd av livsmedelsvärket och dessutom testad och godkänd på karolinska sjukhusets viktminskningsavdelning.

till skillnad från nutrilett och sånt man kan köpa i affären så ingår även en konsult.

jag träffar "min" konsult en gång i veckan (okej, jag har bara hållt på lite mer än en vecka men ändå) för att prata om hur det går, få tips och bli peppad.


det finns lite olika sätt att använda sig av CK.
1. ren kur.
då "äter" man endast pulverdryckerna


2. kombinerad kur.
då tar man 1-3 pulver om dagen och 1-2 riktiga måltider.


CK passar dom allra flesta som är friska med feta (mina ord, inte CKs)
gå in på hemsidan som jag länkade till högre upp och läs mer.

det finns 2 konsulenter (tror jag) i alingsås, min heter ulla och är kanon!


det kostar ju en del att dricka pulver, men i ärlighetensnamn är det inte så jättedyrt, tänk på alla pengar man sparar in på chips, glass och annat som man tuggat i sig för att bli en tjockiskorv. win - win alltså!

Kommenterer:
Postat av: Anna

De är säkert bra, men jag tror inte på dieter utan att man äter nyttig och rör sig, de är de som håller i längden!



Klockan och ljusstakarna kommer båda från Europa möbler (EM).


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback