hej min hjärna.

en fördel med cambridgekuren är då man flyttar.

eller snarare tvärt om, då man flyttar är det praktiskt med cambridgekuren. jag har packat ner hela köket, utom en mixterstav, en mixburk, ett paket sugrör och en skål till råttornas mat.


fy fan va praktiskt!!!



blööö. kombinationen flytt-ångest, ett hem i totalt kaos och en dokumentär på teve om kurt cobain gör mig illamående, spattig av ångest, nervös, mjogijgwpfmud,ïSO
¨ZLDLKS


TYP SÅ. oj. typ så. måste byta kanal. det är det enda jag kan styra över.



det sägs att man inte kan ha ångest och vara deprimerad på samma gång. jag vet inte om jag tror på det alltså.


åh skit himla fan röv ååååååååååååh jag känner mig astmatisk. ticktickticktick vem kommer krypande upp längs ryggen? min ångest. den kväver mig. jag får panik av att inte kunna andas.

måste gå några varv. hejhej

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback