slutet av en vecka är början av en annan.

ojoj va trött jag är!
för mycket frisk luft i näsan idag tror jag.


var på hundpromenad tillsamans med finbesöken från varberg och deras uuunderbart fina hund. skulle tagit kort, hade med kameran och allt men hade lite fullt upp att hålla koll på mitt lilla vilddjur så inga kort blev tagna.



mamma hämtade ramsy och jag fortsatte packa.


men då! då ringde telefonen och min gamla vän nyblivnamamman med man och bäbis stannade till för att säga hej.

jag är inte direkt käns för att vara barnkär men GUUUD va söt och go lilla bäbisen är alltså!



packat en massa kläder idag, och skickat en massa på tvätt hos mor&far. imorgon ska jag sätta igång att spackla, jippiii. och måla garderoben, jippiiii igen!


mycket roligare att måla än att packa.



nuuuu ska ramsy och jag ut på kvällskiss. fast mest han, jag föredrar att användra en toalett jag.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback