en egen hejarklack, tack.

dååå ska vi se.

det känns som om min kropp håller på att bli sig själv igen, blekfet och alkoholvänlig.


dom få gånger jag festade under tiden jag bantade drabbads jag av helt obeskrivligt vidriga baksmällor. igår var det onsdagsklubbs-premiär för mig och ett gäng fantstiskt härliga människor. halva priset i baren kan ju bara sluta på ett sätt. ändå har denna torsdag flutit på helt OK.


jag tror som sååå... att jag kommer välja alkoholfri och relativt smal över fet, full och frodig.



på måndag är det tillbaka i sadeln. eller under piskan. det beror på hur man ser på bantandet.


men förutsatt att det kommer fler soldagar och därmed bikinidagar är det lika bra att bita i det sura äpplet (dålig metafor eftersom man inte får käka frukt kanske,.)



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback