dag 4.

daaaag 4!

dagen som jag ivrigt längtat efter, dagen som utlovat skulle bli enklare, dagen man skulle känna sig pigg och stark...


stämmer detta?
svar NEJ.


jag har sovit största delen av dagen, varit trött som...trött som en narkoleptiker!


men trots denna trötthet har jag fått gjort lite nytta, monterat och gundad mitt nya tjusiga köksbord. och dessutom en pall till mor&fars nya kök.


kom på en sak nu, cambridge-tanten sa att om man snusar eller röker kan det ta lite längre tid innan energin kommer tillbaka, får väl hoppas att detta stämmer.


buhuu även fast det är frivilligt tycker jag ändå en gnutta synd om mig själv. speciellt tidigare idag då jag anlände till mor&far och syster hade bakat muffins, guuuu så gott det luktade. SNYFT!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback