super cranky.

tragiken i att vara fuckeable men inte loveable, hej och välkoma hela internet, till mig.


med risk för att låta bitter, nu går jag i ide. nej inte bara inte, jag går i celibat-ide. jag kniper med benen och tänker på präktiga saker som hellånga kjolar, städning och storkok.




en av mina all time favourite lovers ignorerade mitt lilla cry for lööv idag och jag tar det som ett övertydligt tecken. where is the love, som skabbiga-black eyes peas sjöng. ja var fan är kärleken!?

och om man inte ens har tur i äkta kärlek, var fan är ens den flyktiga lilla romansen? eller ens engångsligget?



näe vet ni vad, med risk för att vara en äkta bitterfitta knäpper jag härmed låset på kyskhetsbältet och säger upp all kontakt med det motsatta könet.

if you wont fuck me, i'll say - fuck you!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback