på egen hand eller ensam?

dom allra allra flesta dagar är jag helt till freds med mitt singelliv.
jag vaknar ensam. äten ensam. lever ensam. går och lägger mig ensam.

ja, oftast är jag helt till freds med detta liv. men så kommer det dagar, som idag. då jag bara känner mig så.. ensam.



hm, hur valfri är ensamhet egentligen?

delvis väljer jag min ensamhet. delvis är den ofrivillig.



somliga av mina tidigare vänner verkar ha otroligt svårt med ensamhet. såna problem att dom tillochmed raggat upp random män på internet, bara för att slippa vara själva.

desperat tycker jag, men så gillar jag ju också min ensamhet.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Kära Imilija!



Länge sen jag läste din blogg och har mycket att skriva men jag ska försöka trycka ihup det så kort det går.



Älskar håret! Påminner mig om en av "The Endless", i Sandman (fast mindre punk).



Ser att Ramsy vuxit till riellt sen jag såg honom sist. Gött! :D (inte menat på samma sätt som i Kina)



Gillar riellt din smak av köksbord. Gjorde en EXAKT likadån (fast en aning mindre)i nians träsljöd. Den står för närvarande i mitt rum. Behöver slippas en aning vid kanterna dock (kan jag låna slipmaskinen).



Och sist men inte minst så vet du vem som tycker att du är vackrast i hela världen, du borde ändå ge nätdejting en chans ;)



Din stalker nr 1



Ajmal

2010-03-18 @ 22:27:58
Postat av: emilia

åh ajmal my love, dig hade jag nästan glömt av!

2010-03-18 @ 23:54:17

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback