HELLOOOO

hej. fick ett väligt hot om att jag borde börja skriva här igen.

vänliga hot tar på mig, så nu börjar jag igen.



det är tur att jag inte är en superbloggare vars ekonomi skulle stå och falla iochmed ett blogguppehåll. själv är jag en vanlig människa som tjänar NOLL kronor både på bloggen och i det vanliga livet. jag älskar (INTE) att vara arbetslös/sjukskriven/utan inkomst/bidrag/ni fattar..



OKEJ. nu är jag sugen igen på att skriva. har fortfarande 1000bilder från nya boet att visa.


men kanske bäst av allt... för HUNDRA KRONOR har jag bestält samples av världens snyggaste/bästa sminkmärke BARRY M.  


hela 12 (TOLV) provpåsar (á 1g) plus porto för 96 (NITTIOSEX) kronor.




hurraaaaa.

om texten är osamanhängande är det för att jag ligger ner och knappt ser tangenterna. jag är mystiskt sjuk och yr.



Kommenterer:
Postat av: Arlevik

TJOHOOO!! Imilija is back!!!

Måste komma o kika in ditt nya bo förresten.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback