one more.

då ska vi se, tror jag kan tänka mig att bjuda på fler bilder från mitt mansion.





OKEJ! detta är YTTERLIGARE en otroligt snygg bänk. och tyckte ni att jag betalade lite för den gule, gissa vad jag betalade för denna...


gissa på, gissa på!



detta är en gamal tv eller radiobänk från philips, sjukt cool. jag har egentligen ingen plats för den. den är förutom ett par pyttesmå färgstänk är den i fin form, kan inte bestämma om jag ska behålla den som den är eller ge den ett ansiktslyft. vad tycker ni, mina 50 000 trogna läsare?

Kommenterer:
Postat av: bjugg

asigt snygg! tycker inte att du ska måla den faktiskt, jättefin som den är. btw, tv-bänken blev hur fin som helst när den blev gulig! bra jobbat, fyra toasters av fem BENJAMIN! käckt foto på två av syskonen bjugg förresten. haha, dör av hurtighet :)

2010-05-29 @ 23:15:15
Postat av: emilia

ja den är superfin som den är, men är ändå sååå sugen på att piffa upp den :)

och käcka syskonen bjugg, fantastisk bild!!

2010-05-30 @ 15:32:30

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback