-wow-

alltså HURRA allt är inte skit här i världen!


ordet antagningsbesked är just för tillfället det fulaste vi har i svenska språket så jag fick lite magknip då jag fick ett mail med detta som rubrik.


öppnade mailet och BOOM, i'm in!


jobbade på way out west förra sommaren med och det var SÅ JÄVLA KUL och det ska det fanimig bli i år med!



dock är faran inte helt över än, vi har inte fått veta våra uppgifter än, tänk om vi måste tömma bajamajor eller sitta på utsidan och vakta wow-bokstäverna och missar hela festivalen, åh gode guuud alltså det vore SKIT!



hade ju sjuk tur förra sommaren som första dagen fick jobba i VIPen, woopwoop!



håll tummarna för mig, jag FÖRTJÄNAR faktiskt lite tur!


 

 

(ps, blir glad som en lärka då ni kommenterar så jag vet att ni läser :D )


Kommenterer:
Postat av: william

jag håller tummarna:DDD


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback