besvikelseee!

är SÅ himla ledsen&besviken just nu.

brevet som jag i flera veckor väntat på kom idag men inte med det beskedet som jag hade förväntat mig...



jag kom inte in på design som jag sökt. jag hamnade inte ens på reservlistan.

varför?

VET INTE för det skrev som inte i domedagsbrevet.


är dödsdeppig nu och tänker tröstäta chips idag. dessutom har jag läst ut alla böcker jag hade på lager och får inte ett nytt bokpaket förän i nästa vecka. i'm doooomed!






har iaf bland andra dessa goooa killar som tröst, har ni sett några finare? trooor inte det va!

Kommenterer:
Postat av: Desiree

Hejsan tänkte bara kika lite med dig såg en komentar du hade skrivit i en blogg.. och det handlade om shar pei kangal och rottweiler blandis=)



Har nämligen blivit lycklig ägare till en sådan blandning!=) han är idag 17 veckor..

förstår att din är äldre;) men tänkte kika lite om det inte är så att det är en utav dom tidigare kullen? på 13st? i denna var det 11=) men iaf han kommer iaf ifrån lyckes gård i ulricehamn..

kan ju inte finnas så många hundar med denna korsning tycker man! hade vart super kul om dom nu är bröder;) ha det gott mvh Desiree

2011-12-06 @ 19:33:17

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback