farväl för ett par dagar.

igår hade jag en UNDERBAR kväll med mina fina vänner i F4!

vi grillade 3tusen kilo mat och åt och drack och skrattade, har saknat dom rävarna sen skolan slutade.
höll på att missa sista tåget hem för vagnen var sen.

väl hemma bäddade jag rent och somnade gott. bra kväll helt enkelt!



nu är det hög tid för mig att packa för tåget till sthlm går om två timmar, tvättade en massa kläder igår så  nu ska jag bara hitta en resväska och välja vad som ska med. kanske borde förberett lite bättre, har till exempel endast ett par skor här som jag ska ta med, vore skönt med ett par aternativ..


jaja, måste ändå köpa nylonstrumpor det första jag gör då jag kommer fram, kan lika väl leta efter nya skor med.



farväääl farväl och hoppas ni överlever resten av veckan utan mig.


<3





viktigt viktigt! får inte glömma köpa tåg-godis, annars kan man inte åååka!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback