den grå massan.

ser ett program som heter sluten avdelning där en filmare under ett par år följt livet på en sluten psykiatrisk avdelning.

sjukt intressant!

hoppas folk ser och försöker förstå, SVT 2 är ju ingen superpoppig kanal bland folk i allmänhet.



det är konstigt hur hjärnan funkar, eller inte funkar.

det är så påfrestande att må dåligt och när man kommit ur en sådan period kan man knappt fatta att det gick att komma tillbaka.

så jävla kasst jag mådde i våras och så jävla ledsen jag var, jag hoppas med själ och hjärta att varken jag eller andra ska behöva må så igen, någonsin igen.

men sån tur har vi inte.

klart det finns mängder med folk som mår fan så mycket sämre än mig, men man kan inte jämföra sitt mående med andra.



just nu mår jag ganska bra, är fortfarande bitter över att jag inte kom in på utbildningen, men än är livet inte slut, jag har fortfarande chanser kvar!

<3

Kommenterer:
Postat av: Anonym

heja dig!! <3

2011-07-17 @ 21:36:55

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback